Fredagsmys

Ja nu minsann är det fredag igen. Veckan har gått fort och det är skönt! Idag på jobbet gick vi till sveaparken och matade ankorna. Det tyckte ungerna allt var skoj ;)

Följde med soffi till Lidl efter jobbet, hon skulle köpa billiga grönsaker och frukt.

Ikväll ska jag inte göra ett piss. Bara vara ensam i min soffa och titta på vänner eller någon film jag fick i julklapp. Kanske shutter island igen, för den var så himla bra! Men fick ju andra filmer jag måste se på också ju :) 
   Blir kycklingfile ikväll, troligen med strips. Så långt orkade jag med att inte äta ris, potatis eller pasta. I 3 dagar. Japp, jag åt det igår kväll. visste inte vad jag skulle äta till bacon.. Sen så har jag tagit fram jordgubbar ur frysen som jag tänkte äta till efterätt. :D

Kommentarer
Postat av: Mor

Det låter som en riktig myskväll! Igår tyckte jag det var så länge sedan jag såg dig - tittade i min kalender och det är två veckor sedan. Det känns som mycket längre!

2011-01-21 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0