Försvinn!

Igår så tränade jag, fick avsluta passet efter 25 min då min hals gjorde för ont. Försvinn dumma förkylning!

Jag gick och la mig kvart över åtta igår kväll och läste lite. Somna vid typ nio, halv tio och sov till 7 imorse. Skapligt skönt. Tänkte att jag kanske kunde sova bort det sjuka? Men verkade inte lyckas. 
  Jobbade 9-14.30 idag, jätte skönt! Samma tid imorgon. Gick in på lidl efter jobbet, de hade jätte mycket frukt och grönt som var billigt!

Kom hem och satte mig vid datorn och ringde folktandvården, de har inte dragit pengar av mig som de skulle ha gjort. En röst svara och sa "välkommen till folktandvården wivallius, går det bra att dröja?" Ja sa jag, sen så satt jag där i 7 min, sen orkade jag inte mer och la på. Tycker inte att man ska behöva vänta så länge när en röst har sagt sådär liksom.
   One tree hill säsong 8 går visst nu på söndagar på kanal 5. Och lyckligtvis lägger de upp avsnitten på kanal5play. Överlycklig! :D Äntligen får jag se mer oth :)

Jag köpte frysta jordgubbar på lidl, så ikväll ska jag dricka Drink a la Sara, fast med Jordgubbe istället för banan ;) kanske ska blanda jorgubb och banan, kanske blir gott?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Du kanske åkt på något virus, kanske dags att kolla upp det? :S

2011-01-20 @ 17:50:47
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0