En dag

Idag är det en dag, imorgon är det två dagar och sen kommer den tredje dagen på onsdag, sen på den fjärde och femte dagen är jag ledig, hoppas jag iaf. På torsdag vet jag att jag är ledig, men fredag är inte helt säkert. Eftersom jag jobbar på ett bemanningsföretag så kan de ju bara ringa mig och säga "nu ska du dit och jobba". Men jag hoppas och tror att alla förskolor här i stan har studiedag vilket betyder ledighet för mig och pengar ändå.
  Jag sitter på jobbet nu och slutar kl 16. Så får jag vänta här en stund innan träningen börjar halv sex. Det tar ju 10 min att cykla till gymmet så ingen idé att sitta där och häcka. Ska gå på core för första gången. Behöver bygga upp min svank, så jag ska dit och svettas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0