Dator!:D

Jag har fått en helt ny dator:D I´m spoilt. Både bra och dåligt för jag gillar inte att säga att jag är det. Men det var inte jag som ens frågade om det. Erbjudandet bara dök upp och klart jag inte kan tacka nej då..
  Men jag är jätte jätte jätte glad över att få ha en dator igen! Denna gång en stationär. Nu ska jag börja leta efter en möbel till den. Datorbänk alltså. Men måste bli en liten sådan eftersom jag inte har så mycket plats. Ska in på blocket sen och kolla vad de har att erbjuda :) Just nu står den på mitt runda bord i vardagsrummet. Bara ett fel med allt ihop, det är nått knas med skärmen. Texten blir suddig i vissa partier av datorn :S Jätte tråkigt.

Annars idag förutom att vart och köpt dator så har jag kunnit plocka bort alla mina julsaker. Förtuom gardinerna. Jag är trött på julen nu!

Här sitter jag uppe till sent, fast jag inte är 100 % säker på att jag kommer vara ledig imorgon. Men det är ju studiedag och då borde ju alla förskolor vara stängda? Jag hoppas verkligen det. För jag behöver ledigt. Dels för att få vila och bara vara och dels för att jag ska möta upp Soffi på tågstationen imorgon och hjälpa henne med packningen hem.

En bild på mig från nyår, appropå ingenting liksom. Men bara för att jag är jag och jag hade en blomma i håret! Men den syns ju såklart inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0