Burlesque

Alex, jag har kollat upp det. De säger att jag har dåligt immunförsvar och det är ett envist virus...

Jobb idag, kort dag. 9.14.30. Sen hem, äta lite. Sen iväg till bio och kolla förhandsvisningen på Burlesque. Den var såå jävla bra. Så himla bra, jag kan säga det flera gånger om. GÅ OCH SE DEN!

Sophia sa till mig att det skulle börja en ny kurs på fellingsbro fsk. Syntolkning. En distanskurs på 16 veckor. Då tolkar man framför allt i kulturella sammanhang t.ex. film och teater. Fast jag är ju sugen på att hjälpa de blinda... Bli ledsagare.
   Jag hade sökt på en gång om det inte hade stått "Inträdeskrav: goda kunskaper i svenska" Haha det var ju där det sprack förra ¨gången, så känns lite träligt att söka. Är ju inte riktigt det jag vill göra. Men egentligen, 16 veckor och det kostar ingenting. Bara tid. Och en webbkamera. Sen kommer jag inte kunna jobba 100 % heller. Kommer då bli tufft. hmm, får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0