Bra grejjer

Idag slapp jag jobba! Så underbart skönt. Verkligen något jag behövde. Fyra dagars ledigt, det är inte helt fel! Mamma och pappa kom hit idag så åkte vi och lämna tillbaka den dåliga skärmen och åkte till ett annat ställe och köpte en ny. Jag gick även in på blocket och hittade ett datorbord som passade perfekt i ett ledigt utrymme i vardagsrummet. Så åkte dit och tittade på det, var väl där inne två min innan jag sa att jag ville ha det. Min snabbaste affär nånsin ;)
  Åkte även och hämtade Soffi på tågstationen och skjutsade hem henne. Blev inte riktigt som jag hade planerat idag men det blev bra ändå :). Bättre blir den snart, då jag drar hem till Soffi och spelar spel :)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLKOMMEN! :D

2011-01-07 @ 19:27:42
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0