Bara vara

Skönt med lördag igen. Har längtat hela veckan. Inte för att jag gör något speciellt denna helt. Ska bara vara denna helg också. Är dock kattvakt till Sophias katter, men ändå. Har rensat kylskåpet och gnuggat badkaret för att få bort beläggningarna. Så nu ser det ut som nytt igen. Emma ringde och paxa en sovplats hos mig till den
19e. Så prata vi en massa annat också. :)

Jag ska iväg till affären sen. Ska köpa falukorv och göra korvstroganoff. Kommer inte på nån "lördagsmåltid", liksom lite lyxigare som man brukar kunna ha på en lördag. Pizza eller kebab är uteslutet eftersom de senaste ggr jag provat bara smakat konstigt och inte alls det samma som köping har. Köping är helt enkelt bäst på sina pizzor/kebab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0