Bajs på kroppen

Ta bort allt det sjuka och onda i min kropp så kan jag få börja träna ordentligt för fan! Ont i magen (börjar fundera på om det har nått med laktos att göra, eller bara mensen som spökar), mer halsont än förut, snurig i huvudet. Kan bero på förkylning + lite sömn. Nu har jag köpt actimel och hoppas att det kanske kan hjälpa mig något på traven och ska börja dra C-vitamin. Idag besämde jag mig för att prova att inte äta pasta, ris och potatis på kvällen. Alltså till kvällsmaten. På jobbet blir det svårt att undvika det för det är ju inte så bra förebild att skippa nått sådär tycker jag.

Idag är det ju en ny koregrafi på Zumban som jag ville gå på! Men nej... Inte alls. Så bajs på skiten i kroppen

Igår kväll så låg jag och funderade på att kanske bli ledsagare för personer med blindhet. Tittade nu på internet över utbildningar för det, men hittade inget alls:S Skickade ett mail till studentrum (?) och hoppas på svar. Det borde ju vara nån form av utb. eller kurs iaf? För det vore kul tror jag! När jag inte kom in på tolkutbildningen så vore det iaf kanske nått för mig. :)


Maten jag åt igår. Inte helt efter recept, men helt okej gott iaf. :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Usch! Hoppas verkligen att allt lägger sig, låter inte alltför kul att dra runt på den skiten :( Krya på dig gullet!

2011-01-18 @ 05:25:55
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0