Är jag konstig?

Bara på den frågan kan man kanske svara Ja. Men nu tänkte jag vidarutveckla frågan lite till. Är jag konstig, eller ovanlig, för att jag får en obehaglig känsla/inte tycker om att gå i sovkläder hela dagen. Även om jag inte ska ut någonstans och jag inte ska få gäster så tycker jag verkligen inte om att gå i sovkläder hela dagen. Jag gillar inte heller att inte ha någon bh på mig när jag bara går hemma. Den där bhn gör så att jag känner mig lite fräschare. Jag vill inte heller gå i stora t-shirtar, mysbyxer det har jag iofs på mig, men då vill jag ha något mer "vanligt" upptill. Typ en tunika eller vardags t-shirt. Jag gör det liksom för min skull. It´s that weird?

Dessutom så jag har glömt att skriva in det, men nu kommer jag ihåg. Tänk att vänner har påverkad mig i min vardag. Inte för att jag tittar på det jämt nu, utan att Monica sa till Joey i ett avsnitt:
- Jag rätade till ditt duschdraperi för att det inte ska bli möggligt.
   Det gör jag nu! Rätar till det för att det inte ska torka ihop knuggligt, för att hon har satt nått i mitt huvud nu så jag tror att det blir möggligt om det inte för torka oihopknugglat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0