Tung dag idag

Dagen idag har gått jätte sakta. Tung dag idag med andra ord. Kan inte gå in nått mer på det..

Nu har jag bestämt mig för min outfit på lördag. Bara att jag undrar om grått och brunt fungerar? haha. tänkte ha min nya gråa midjetröja och sen det bruna snöret från klänningen och ha på höfterna. Svarta jeansleggings och svart linne under. Vad tror ni? Jag tyckte faktiskt inte att det såg hel galet ut. Men jag är ju inget proffs när det gäller kläder ;D Tänkte ha min kjol jag hade på nyår och så midjetröjan, men jag tyckte inte att det klickade.

Ikväll ska jag äta potatissallad och rostbiff. Varken mamma eller Sara sa några rätter jag var sugen på tyvärr. Fast de försökte och sa lite saker jag kunde äta till kvällen. Så nu behöver jag bara skära en sallad och lägga upp på en tallrik ;) Slappt och skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0