Trött tjej

Igår efter jag kommit till köping åkte mamma och jag till Kirin och köpte kinamat. Och då var kl 6. Sen blev jag verkligen skit trött! Duschade sen somna jag i soffan. Halv nio sa mamma att gå in och lägga mig i sängen och sova. Okej sa jag och la och la mig och sov. Sov väldigt bra. Gick upp kl 9 imorse. Dock är jag fortfarande seg, kan ha vart för att jag sov för länge. Men jag ska ju festa ikväll, så behöver nog en powernap innan det är dags för fix ;P

Igår Så berättade jag för min kollega att med bara ett A4 papper och en sax så ska man kunna ta sig igenom pappret. Pappret får inte ha gått sönder någonstans. Allt ska vara ihopsatt. Så jag skulle visa henne, men jag kom fan inte på hur!? Så det gjorde mig irriterad, men för alleldes nyss hittade jag en video där en kille berättar och visar hur man ska göra. Så nu har jag lyckats. Får visa henne på månadag hur tusan man gjorde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0