Trevlig fest :)

Igår var ju festdagen hemma hos mig. Jag hade bjudit många, men inte ens hälften kom. Men jag är jätte nöjd med festen ändå. Alla verkade att ha trevligt, vissa mådde dåligt och vissa mådde bättre. Jag tillhörde den sistnämnda kategorin för en gångs skull. Jag fick en leksak av Sara, Louise och Jonna och ljus + ljusstakar av Emma och kusin Eveline. Jag trodde att jag skulle somna vid 10 eftersom jag vaknade kl åtta, men jag klarade mig fram till tre. Är lite imponerad faktiskt. Alla utom en tyckte att det var bra att vi stannade kvar hemma och bara chillade än att gå ut på krogen. Tack alla som var här igår och gjorde festen till asbra! :D
  
kl 3 ringde det på dörren och en bitchig granne säger "jag har försökt sova sen klockan tolv men bara hört dunk dunk dunk. Nu är klockan tre och nu är det bra. (eller nått liknade sa hon)." Då sa jag "men då hade du kunnat komma upp och sagt till", för jag hade sagt en lapp på porten att de gärna fick komma och säga till om vi störde. Hennes svar blev då "jag orkade inte". Men hallå! Då är det ju inte mitt problem. Sånt där irriterar mig som tusan. Dessutom tror jag att hon bor längst ner i trapphuset, och jag bor längst upp. ^o) Bor man i lägenhet och är lättväckt, så skaffar man sig öronproppar. :S Aja, tur att festen var slut liksom.

Idag så sov jag till typ 10 och satte mig och åt frukost tillsammans med fredriks kompis christian. Satt och bubblade och åt. Efter typ 45 min tyckte vi att fredrik skulle vakna som låg i soffan så vi satte på vänner och satte oss i soffan. Han vaknade:p Så tittade vi också på filmen Upp av disney. Jag och fredrik somnade i mitten av filmen. haha, jag får kolla på den igen. Vid fyra följde jag med grabbarna till tågstationen sen så promenerade jag till Sophia och tittade på film. och drack cola (A) (japp sara, jag fuskade lite idag. men inte av nå skräpmat, bara cola) och åt popcorn. Och det borde inte vara onyttigt eftersom det är majs!


Detta är den sura tanten. Eller hon kanske är i 40-50års åldern, men är man bitter så blir man nästan automatisk en sur kärring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0