Torsdag

I måndags kändes min hals bra. Igår börja den göra ont igen. Jag får suga strepsils i mängder! I tisdags skulle jag och Sophia ha gått på core. Men jag var för trött efter den dagen så vi tittade på film istället. Onsdag, skulle träna core, men hon mådde illa och var trött så vi sket i det då också. Men vi tränade hemma, lite granna. Tränade med Blossom, hennes dvd alltså. Var ganska kul, men det var ännu roligare att köra bodyjam dvdn hemma hos henne. Kändes inte alls löjligt ? Så bestämde vi tjejer att vi skulle ta vår roadtrip till Mariestad och äta på Frasses imorgon istället för det andra datumet vi hade bestämt:p

Idag när jag kom hem åt jag med och tittade på vänner. Jag hade bestämt mig för att städa, men jag vill inte/har ingen lust! Får se när jag orkar ta tag i det. :S Men jag åkte iaf väg till ica och pantade, fick ihop hela 35 kr! YEY ;D tanken var att jag och Louise skulle iväg och dansa zumba men hon dissade visst. Får se om jag går ut och går istället. Eller om jag är för lat för det också..


Igår tog jag kort på min lavalampa som har fått en pung. Nu vet jag vilket kön han är iaf ! :)

Denna present fick jag av sophia! :D den är klockren. Det finns en unge på en förskola jag vart på som säger just det där. Den kommer in i rummet, har ingen aning om vad de andra gör, men ändå säger den sådär för att just den också vill vara med! Så nu kör jag på dennes uttryck!


Jag är lite sent ute med denna bild, men nu läggs den upp, för att jag vart lat. Jag fick detta presentkort av Alexandra, Anna och Louise :)


Och en present av Sara, Louise och Jonna :D


Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahaha klockrent linne!

2011-02-24 @ 18:21:49
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0