Smörgåstårta

Var iväg till Marie och klippte mig i morse, skönt att bli av med det slitna på topparna. Sedan åkte jag hem till Maja och hjälpte henne med smörgåstårtorna som vi skulle ha på eftermiddagen, för att vi skulle fira mig och min 21 års dag. De blev jätte fina, och fan säger jag nu, för jag hade ju tänkt att ta kort på de och lägga in på bloggen. Men ack, det glömde jag när jag började hugga in och smaska i mig det jätte goda!
   Halv 7 tog jag tåget hem och tåget rullade jätte sakta in till perrongen så det blev ca 5 min sent och jag var nära att missa bussen för folk på perrongen går så jävla sakta! Man kommer ju inte förbi heller. Hade jag vart 30 sek sen så hade jag fått gå hem istället. Men nu hann jag =) Ska snart äta lite passionsfrukt och kolla på wallander :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0