Födelsedag

Jag fyller år idag, bara så ni vet. haha. Jag hade sovmorgon idag, började kl 10. Vart lite körigt idag. Så var lite uppe i varv, plus att vi var en man kort också. Jag fick blommor och en flaska vin av mina kollegor :) super söta! Efter jobbet cyklade jag till stan och in på claes ohlsson för att köpa en gräddspritser. Hittade en och cyklade hem och började med tårtan. Den blev ganska fin och god, bara att jag inte ville ha kakan/brödet :p jag ville bara ha bären och grädden haha. Mina vänner, Anna, Palex, Fisen och Soffi kom och åt tårta med mig. Jag fick ett presentkort på Underbar och ett jätte fint armband som Fisen gjort själv ^^ glömde ta kort på det och orkar inte göra det nu. Får göra det en annan dag ;) Vi åt tårta, spelade kort och sedan med andra ord.
   Mitt i spelet kommer en försäljare av Telgeenrergi och jag tyckte det lät bra det han sa och skrev på. Efteråt så fråga han om det finns någe bra uteställe här i Örebro, och jag svara att jag inte vet eftersom jag inte är härifrån. så fråga han var jag var ifrån och han skämtade med mig som nästan alla gör "haha en annan del av köping" och fråga om jag sett de på stan. sen så fråga han om jag hade lust att följa med han och hans kollega och ta en öl eller nått senare i veckan, men jag sa att jag skulle ha fest så det gick liksom inte. :p Men ändå, jag är ju så jävla ovan att bli frågad nått sånt där, så jag blev ju helt till mig efteråt! Jaja, bättre lyckat nästa gång. Men nu är jag lite nojig om det var nått bra jag skrev på eller bara skit. :(

Här är min tårta och lite annat:D



Där är armbandet jag fick av Louise förresten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0