Festdagen

Igår efter jobbet gick jag och soffi en promenad en sväng och såg 9 rådjur tror jag. Sen till affären och handla lite saker. Därefter drog jag hem. Jag hade tänkt att städa, men inne på affären blev jag super trött. Helt plötsligt. Jag gjorde mat och diskade iaf. Lite bra det. Nu är det bara sakerna på golv som ska bort och dammsuga. Jag låg och tittade på vänner. Men, somnade i soffan till kl halv tre i natt. Då var jag ju nästan pigg! Men lyckades somna iaf till kvart i 8 imorse. Det är ju festdagen och jag vaknar kl 8. Inte okej. Men får nog ta mig en tupplur igen senare idag. :P

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Godmorgon! Sovit gott? :P

2011-02-19 @ 09:23:23
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0