Disneyfilmer!

Igår stängde jag på jobbet. Tog bussen hem och hämtade väskan. Gick sedan till Ica maxi och mötte upp Kirre som skjutsade hem mig till Köping. Åt god tacos och sedan slappade jag i soffan med mamma. När jag sitter där går mamma ifrån mig och sedan kommer hela familjen med paket. Jag fyller år på onsdag, men vi hade tänkt att fira mig imorgon eftersom det är onödigt att hela familjen åker till Örebro tyckte jag. Men min pappa jobbar helg så han kan inte vara med imorgon och på presentöppningen. Därför tog vi det igår. Av min bror fick jag en potatisskalare, för min är kass! Och två filmer, lilla sjöjungfrun och pocahontas. Av mamma och pappa fick jag en ungsform, två dvdfilmer, bakplåtsställ, en juicepress, bunkar, tårtkupa och pengar. Sen så går min bror iväg och hämtar ett till, tungt paket. När jag öppnar det ligger det MASSOR med filmer där i! När jag börjar kolla vilka det är så är det bara disneyfilmer! ALLA! Helt jäkla sjukt. Så som han har jobbat med dessa filmer och jag är så sjukt glad över att jag verkligen har alla! Det är fan status ;)

Idag så åkte jag till Anna och fick massage- och knäckbehandling. Nu är jag öm i skinkan där jag hade skit ont. Sedan åkte jag hem och ställde mig och lagade pannbiffar. Mamma njöt massor;p
  Mamma vilar alltid efter maten, och idag gjorde jag med det. Bredvid henne i hennes och pappas säng. Jätte mysigt;D Fast jag sov lite länge. Mamma kom in och puttade på mig flera gånger, men mina ögon ville inte vakna. Jag drömde ju att jag kunde flyga med bara tanken. Jag tänkte på ett visst sätt och då flög jag, då jag tänkte samtidigt "fyfan vilket partytrick!"
   Snart ska jag få köpingkebab!!! Så gott det ska bli. Har längtat massor. God, mumsig, smarrig, superläcker kebab! Därefter drar jag till Louise och leker med henne och Sara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0