Bakis

Igår var jag på Peters avskedsfest. Det var riktigt kul. Tills den sista droppen kom och jag blev alldeles för dragen. Igen... Jag kan verkligen inte dricka mycket, och framförallt inte vin längre. Jag mår verkligen pyton. Förstår inte. Jag som tyckte jag hade allt under kontroll. Nu hade jag ätit bra, sovit massor men ändå blev det bara kaos av allt i slutändan. Mamma hämtade mig kl 12 då jag redan hade vart på toaletten och gjort vad jag kunde för att må bättre. Min hjälpsamme vän Sara spolade åt mig när hon tyckte det behövdes. Sen så hjälpte hon mig att klä på mig mina ytterkläder. Eller hon gav mig mina skor och satte på mig jackan. Så följde hon med mig ner till bilen. Men jag var den smarta iaf som la mattan som dörrstopp till porten för det tänkte inte hon alls på.

Men allt var riktigt kul fram till det sket sig. Jag trivs verkligen att festa med det där gänget :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker synd om mig jag också. blää för sjukhet. men snaart är jag frisk. det har jag fasktiskt bestämt! ^^

2011-02-07 @ 18:49:56
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0