Bakat

Slutade tidigt idag. Gjorde nått ärende på stan innan jag tog bussen hem. Idag fick jag lov att bara äta grönsaker eftersom det var skinkfrestelse med bara potatis typ. Så, jag måste köpte mig nån GI-snabbrätt och ha i frysen på jobbet om det händer igen att jag bara kan äta grönsaker. Eller kan och kan. Jag har valt att göra det. Får se hur länge jag orkar med detta ;D dag två bara, men jag har bestämt mig!
   Ställde mig och bakade krämbullar när jag kom hem. Imorgon är det min tur att bjuda på fika på jobbet. Självklart var jag tvungen att smaka, om det hade blivit vidrit så hade jag inte bjudit på dem. Men de blev bra :)
  Idag provade jag nått nytt till middag. Det blev blomkålsmos. Det var helt okej gott. Ett annat alternativ till potatismos. Så kycklingfilé och champinjoner till :)

Klockan 8 tänkte jag "jaha, vad ska jag göra nu då?" klockan var ju så tidigt att jag inte kunde gå och lägga mig och det fanns inge skoj på tv. I-landsproblemet igen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0