Ångest

I natt vakna jag vid tre, gick upp och kissa, sen la mig ner igen. Men då började jag tänka så himla mycket istället för att förstå att jag var trött och skulle somna. Jag är ju vikarie för en personal som egentligen inte finns än där jag jobbar nu. De har mig tills de hittar en förskollärare som vill jobba där. Så igår så kom deras chef in med några ansökningar på tjänsten och de ska ha intervju med de på tisdag. Och jag började, då i natt, få ångest, för jag vill inte därifrån! Det där är ju en sån trygg plats nu för mig. Jag trivs med barnen och alla pedagoger. Men jag vet ju att det bara är ett vikariejobb fram till de hittar någon. Men jag vill inte! Tanken på att åka runt till olika förskolor igen och jobba gör mig ångestfylld!

Efter jobbet idag följde jag med Soffi hem, för jag skulle låna hennes kakform som är formad som ett hjärta. Vi på förskolan ska göra en sockerkaka i den och ha den på måndag då det är alla hjärtans dag. :)
   Sen så åkte jag hem, lämnade väskan, sen iväg till affären och köpte saker till mitt nya liv :p Alltså, i matväg. ;)

Nu känner jag för en lång varm dusch :)
 
Och Grattis Emma Wilhelmsson som fyller 21 år idag^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Dom söker personal hela tiden till spring-gruppen här i köping, alltså samma sak som du gör i öre. Så när du tröttnar på storstaden kan du ju söka dit och komma hem ;)

2011-02-09 @ 23:39:56
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0