27 februari

Igår tränade jag med Soffi. Sedan åkte jag hem och gjorde ingenting, för att sedan möta Sopan vid ica maxi och vi köpte saker till tacos. Vi tittade på disneyfilmer jag fick av min bror. Vi tittade på skönheten och odjuret, lilla sjöjungfrun och micke & molle. Fast vi somnade nog lite grann där i sista filmen. Hon sov över här och jag följde henne en bit på vägen imorse för att jag tänkte få lite motion. Ska snart träffas igen och träna på gymmet. 
   Så måste jag skicka in semesteransökan idag. Nu fattas bara ett frimärke så är det klart. Eller, måste ju lägga det på lådan också ;) Så ska jag lägga lappen om att ge bort en gratis VR tidning, och den ska Sara få :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0