Nobelfest

Gick upp vid 6. Börja halv åtta. Skulle fixa iordning mig till dagens aktivitet - Nobelfest. Först hade vi sambarbetsövning barnen emellan, därefter hade vi sångsamling. Min ljuva stämma hördes högt när vi övade på våra julsånger. Därefter åt vi tre rätters middag tillsammans med barnen. Började med en halv smörgås med mjukost och gurka. Därefter tog vi maten som serverades idag och det var kyckling, ris och currysås, till sist åt vi glass. Gud vilket projekt! :p
  Slutade tidigt och åkte hem och la mig i sängen för att sova. Vakna när klockan ringe kl 17. Upp, sätta på ugnen, duscha, in med fiskgratängen, sminka mig, dricka öl, äta snart. Sen över till Soffi och Evelina för deras inflyttningsfest :)


Outfiten på jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0