Mycket denna vecka

Denna vecka är det något hela tiden. Inte tråkiga saker, men inte saker som gör att jag bara kan åka hem och lägga mig. Okej där ljög jag. Imåndags hade jag faktiskt inget.

Måndags - åkte och köpte fula men riktiga vinterskor. 999 kr

Tisdags - Öppnade på jobbet. Skynda mig hem efter jobbet för att duscha och sminka mig. Tillbaka till jobbet till fyra och Arbets Plats Träffen börja. Hade väldigt många punkter att ta upp. Många intressanta saker. Efter det skynda jag mig till Stallycktan för att fira Evelina som fyllde år. Åt mat och drack öl.

Onsdag - Min kollega kom och fråga mig om jag ville gå över till en annan förskola och hjälpa till att teckenspråksöversätta. Då föräldrarna är döva och barnet hörande, det var ett hälsapå- besök. Efter jobbet i barngrupp var det mina första utvecklingsamtal någonsin! Var nervös, men det gick bra. Det känns helt okej iaf.
  Efter det drog jag till Louise och övade tsp, åt mat och tittade på SATC. btw hade jag en toppen dag igår! Var glad hela dagen :)

Torsdag (idag) - Översätta på annan förskola, jobba till halv 8. Men idag är det naturskolan som börjar halv 6. Så ska vara med på den, fast jag har barn kvar. Vi ska vara ute och göra ting. ;)

Fredag - åker till köping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0