Massa kalas

Idag på jobbet var det massa kalas och skoj på gång. 
 
Men min dag började iaf med att jag öppnade. Vi hade fyra barn till frukost. Väldigt skönt för omväxling. Därefter hade jag utvecklingsamtal och föräldrarna var så nöjda. Pappan sa att han skryter om vår förskola för sina arbetskamrater för att vi är så bra. Jätte roligt! :)

-Vi hade lite julfest, med lussebullar, pepparkakor och saft till barnen.
-Hade gemensamma lekar i form av sätta knorren på grisen och hunden & benet
-Firade månadens födelsedagsbarn. Glass bjöds det på
-Pepparkaken Peppe kom på besök och gav oss paket som barnen fick öppna (peppe är en handdocka)
-Jullunch

Massa aktiviteter idag med andra ord!

Våra föräldrar är så goá! Vi fick presenter från några av dem. :)
Av ett barn och en förälder fick jag en badanka. Barnet hade sagt att "Jossan ska ha den lila!" Syftet med ankan var att vi skulle ta oss ett bad och ta det lugnt nu i jul :)



Apotekets egna senap


och dyra chokladbitar!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh vad gulligt med ankan! :D

2011-12-22 @ 18:08:30
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0