Helgen är över

Söndag och helgen är snart över.
   I fredags var det fest hos Soffi och Evelina. Det var väldigt trevlig och jag stannade upp till halv fyra! Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Fast jag började bli trött vid ett:P
   Lördagen tillbringade jag med min övernattningsgäst Alexandra. Soffi var med oss också och vi drog till Marieberg för lite julklappsinköpning. 
   På kvällen umgicks jag med Soffi, Andreas, Evelina och Lena. Vi var och tittade på innebandy för teckenspråkliga i Mellringehallen. Efter det drog vi till Stallycktan och tog en öl. Satt och pratade med två killar från Fagersta. Vi hade en riktigt trevlig kväll :)

Idag, ingenting! Ska iväg till affären. Vad jag ska handla vet jag inte. Har inte bestämt mig för vad jag är sugen på. Korvstroganoff eller våfflor. Kanske jag kan göra våfflor och ha korvstroganoff istället för sylt? Så får jag båda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0