Helgen är här

Eller ja kanske inte riktigt här än eftersom det är fredagmorgon och jag sitter framför datorn och har inte åkt iväg till jobbet än. Så först måste jag ju jobba, sen är det helg!

Idag bär det av till Köping. Jag kom hem sent igår kväll och orkade verkligen inte packa. Så bestämde mig för att gå upp vid halv 7 och packa. Vaknade dock klockan sex och pigg. Så gick upp och duscha och i lugn och ro hinna titta på julkalendern. Den verkar faktiskt bra! 
   Väl i Köping kommer min bror och hämtar upp mig så ska vi dra till stan och handla en julklapp. Sen ska jag till Anna och få min efterlängtade massage. Den är välbehövlig!

Denna helg har jag lite saker inplanerat:
-Tror jag ska gå på julmarknaden med mamma
-Göra köttbullar till julafton
-Träffa Sara och Louise :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0