Vem vann!?

Vi var iväg som sagt till Boda Borg igår. Fyra tjejer tävlade mot fyra killar. Eftersom jag, Sara och Sandra var där ganska nyligen plockade vi ihop ett par stämplar ganska fort. Fast det blev ju svårare och svårare eftersom inte kunde alla banor och vi provade även att köra de svarta = bara klättra banor. Vi fick nån tror jag iaf. Jag och Johanna höll på att klara en till, fast var på sista banan och Johanna var jätte duktig att ta sig genom massa ståltrådar utan att röra dem! Sen blev det nått knas i sina banan. När vi väl skulle börja om så tabba vi oss tydligen, fast vi egentligen inte gjorde det. Vi gjorde samma sak som vi hade gjort innan, men det blev ändå fel. Då gav vi upp.
Fan vad älskar att göra sånt där. Leka av sig liksom! Idag har jag dock ont i hela kroppen, helt och hållet jätte värt det!
Men ni kanske undrar vem vann då? Liksom vad tror ni? The slapps snopps mot the best brutts? Det hörs ju bara på namnet vilka som var bäst liksom ;) Fast jag blev faktiskt imponerad av killarna, de fick ihop tio stycken banor och vi elva. Trodde faktiskt inte att de skulle få så många.  Liksom vad hade vi gjorde om det blev lika? :S Vi hade ju bara diplom till fyra och pris till fyra. Tur att vi inte behövde lösa det ;)

Åkte till Max därefter och åt. (Nä vi åkte till max och satt oss vid ett bord och gjorde ingenting...!? -ironi- Lite knas att lägga in ordet "åt" där för vad gör man annars liksom). Satt och diskuterade banorna.
Hemåt, hemma 20.15. Bara in i duschen, smink och kläder och iväg till Bobba för inflyttningsfest. Det var trevligt, Emma var där. Så satt och pratade med henne och Sara hela kvällen. Drack en halv flaska vin. Var så otaggad för fest, trött efter dagen på BB.

Följde med till Emma och Agge till stan, de skulle på krogen och mamma fick hämta mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0