Tillbaka efter semestern

Första dagen tillbaka på jobbet efter semstern. Super slitigt, hade fyra barn på tre personal :p Vi bestämde oss för att ta och städa och röja undan en hel del. Nu känns det bra att komma in, inte en massa saker som ligger på skötbordet som störande moment. Fast märker att jag är helt ovan. Glömde plånbok, solglasögon, mp3 och satte på mig klänning imorse. Blev väldigt kall om bröstet. Inte så smart:p
   Efteråt så åkte jag hem, hann lägga mig och sova 20 min för att sedan sätta mig på cykeln och åka iväg på utomhuszumba. Jättekul! Har ju dock kört koregrafin förut, men det var längesen jag rörde på mig.

I söndags när jag vakna tänkte jag "fan vad otaggad jag är till att festa nästa lördag:S", men nu, så lyssnar jag om och om och om igen (kommer lyssna sönder låten, sånt jag alltid gör) på Nicki Minaj - Super Bass. Gillar det där bom bomgrejet hon kör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0