Öppning

I söndags blev det nästan en hel dag tillsammans med Snorlund - Töntlund - Lappfan. Med andra ord Sophia Nordlund. Efter att Palex åkt till fisen (jag fick köra bil till henne och jag fickparkerade!!!) så gick jag och soff på stan. Åt på la baguette, gick hem, en timme senare tillbaka till stan och på bio. Filmen Bridesmaids var riktigt kul! En sen när hon kör bil, fram och tillbaka så kan jag inte sluta skratta. Skratta högt och skratta länge. Underbart!
   Tanken var att vi skulle ta bussen hem, men det gick inga bussar precis då, så vi gick in på donkan och köpte cheeseburgare som färdkost för att sedan ta oss hem med våra ben - gå alltså. Det var väldigt kul. Prata och skratta massa :)

Idag, tisdag, öppnade jag. Det är faktiskt tufft att sätta klockan på 04.15 för att sedan snooza 30, 40 min, men ändå! Börja jobba klockan sex. När kom den första personen? Det första barnet skulle komma 6.15, men istället kom min kollega först klockan 6.50. Så där var jag själv... Mindre kul. För övrigt har jag tyckt att min dag har vart bra! Jag trivs i den nya barngruppen och trivs med mina kollegor. Det är ju kanoners  ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh den vill jag också se!

2011-08-31 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0