Mysiga helg

I fredags så umgicks jag med Emma hela kvällen. Tittade på Saw sista filmen. Jag tycker jätte mycket om sånna där filmer men ändå är de så äckliga. Visste inte rikigt var jag skulle göra av mina armar, det blev ju så obehagli känsla så mina armar var bara ivägen... Haha, hade de bakom huvudet ena stunden, sen för munnen, sen tog jag min halsduk och virade runt huvudet. Vid 8 var filmen slut och tur var att jag inte behövde åka hem då, vi satt och pratade massa istället.

Lördagmorgon, halv elva ungefär vakna jag av sms från Sara och sa att vi skulle åka till Arboga vid tolv. Det var medeltisdagarna plus att Sara skulle hämta sin bil hos sin pappa. Jag, Sara och Johan tog en liten runda på stan i arboga och kollade in alla stånd. Köpte en sur rem. 
   På kvällen åkte jag till Clasps och drack öl och spelde monopol. Tidigare i veckan var jag så jätte festsugen, men det försvann i lördags. Tanken var att vi skulle dra till Arboga på kvällen och festa, men vi satt hemma istället med människorna och mös :)

Idag åkte mamma och jag till Kirin - kinaresturang och lunchade. Såå gott, bara pinsamt att jag kan äta så mycket! :p hade kunnat äta mer om jag fick. Tog bussen halv fem och nu sitter och här hemma igen. Helgen går så fort :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0