Ja, jag lever

Japp jag lever ju. Men jag har bara inte orkat skriva nått.

Jag jobbar min andra vecka efter semestern. Idag så hade jag möte med en kvinna om ett barn. Inge allvarligt, men det var intressant. Jag tycker det ska bli kul. Vågar inte gå in så mycket mer på det pga sekretss och vågar inte skriva allt för mycket av olika skäl. Så jag säger bara att jag tycker det var kul och ska bli kul att få hjälpa :P
Imorgon och på fredag är det studiedagar, vi ska planera vad vi ska göra inför kommande läsåret. Vi har ett tema påhittat redan. Alladin! Emma har köpt en lampa, så ska vi flyga matta och hälsa på olika delar av världen är tanken. Se hur de har det där och vad de äter t.ex. Hur de ser ut, hudfärg, kanske mat. Lite sånt där :)
   Jag tror det blir jätte kul tema! :)

Jag försöker beställa en snug rug från coolstuff.se men det blir nått knas så jag kan inte direktbetala. :S Irriterande. Ska prova igen, men sidan är jätte seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0