Gustavsvik

Igår, lördag, ringde Louise och väckte mig. Tur var väl det, annars hade jag inte hunnit med det jag skulle göra innan jag promenerade bort till gustavsvik för heldag med Alex, Soffi, Anna och Louise. Eller Anna kom senare pga jobb. Forsen, den är nog den allra roligaste! Vi åkte den om och om igen. Jag hann aldrig tröttna på den faktiskt! 
   Såg en snygg pappa och en snygg badvakt som vi alla kunde lägga ögonen på och vila lite ;) haha. Det var riktigt mysigt att vara där och bara ha kul! Vi låg även i bassängen och bara pratade också.
   Efter ca 5 timmars bad så tog vi och duschade, klädde på oss och åkte iväg till my way och åt pizza. Hyrde burlesque på ica (för endast 9kr!). Tredje gången jag såg den, lika bra fortfarande.

Alex sov över här och vid tolv i natt så tog vi oss nästan en timmes promenad. För att få lite luft och bara prata. Gick sedan in och började titta på en skräckis, men vi satt och bara prata under de första 20 första min, och jag kände mig trött så vi stängde av.

Soffi kom hit imorse och så tittade vi om på nytt den filmen vi börja titta på. When a stranger calls hette den, inte särksillt bra tyvärr.

Min helg har vart så himla jätte bra! :) Tack för det mina kära små vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0