Borta

Jag är väl alltid lite borta i huvudet, men idag kände jag mig lite extra borta. Hade min första öppning på det nya schemat. Satte klockan på fyra, snooza en halvtimme, upp, kläder, lite smink, borsta tänderna, cykel, jobb klockan sex. Jag hade humöret uppe tills det blev lite små tokigt (använder ord som tokigt och knasigt sen jag börja jobba med barn.:P) när barn var "morgonledsna", när de blev lämnade av föräldrar/släkt. Mitt tålamod tog slut när jag hade ett barn som bara grät och grät, nöjde sig bara med att sitta iknät. Men det går ju inte att göra hela tiden. 
    Blev bättre efter att vi kom ut då jag fick lite frisk luft, andas och få nya krafter.
    Slutade klockan ett och hade planering. Därefter åkte jag till banken och satte in mina pengar från skatteåterbäringen. Fick checken i torsdags :)

När jag kom hem så var min kropp helt slut, mina ögon ganska pigga men inte mitt huvud. Satte mig i soffan, men la mig på sängen så småningom och somna såklart.


Och vad har denna bild med texten att göra?
- Inte ett skit! Ville bara lägga in den. ;p


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är söt du!

2011-08-24 @ 18:55:48
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0