Vårpirr

Det pirrar i min mage. Jag har en annorlunda energi i kroppen. Alltså, skön energi, pigg och glad! :)
  Eftersom jag fick så dåligt samvete att jag somnade istället för att gå ut och gå igår, så gick jag upp en halvtimme tidigare imorse och promenerade till och från jobbet idag. Tog ca 50 min. Vissa kan säkert gå på kortare tid, men i Jossantakt (försökte gå fort) tog det ca 50 min ;) 
  
Dagen har vart verkligen jätte skön! 5 barn på min avdelning och två pedagoger. Vi tog oss en liten utflykt med vagnarna. Bort till Slussen och tittade och lyssnade på vattnet. Mysigt:) Sen så läste jag bok för en tjej som är där ibland bara, hon satt i mitt knä så säger hon "jag vill ha dig jossan" haha så sött, menar nog att hon tycker om mig och vill nog umgås mer med mig. Då blir man glad i magen :) Istället för det jag fick höra i fredags av ett barn som var sur och arg:
-Du är dum. Du är elak. Jag gillar inte dig! Ditt namn är fult, Jossan, Josefine! 
Inte fullt så kul att höra, men man ska ju inte ta åt sig. Tur då att jag har barn som faktiskt tycker om mig och jag fick massor med kramar från två barn :) Gulligull. Jag äääälskar kramar :K

Mamma tycker nog att jag är knäpp när jag vill ligga på pappas sida av sängen när vi vilar mitt på dagen, bara för att det är ju så mysigt.


Jag har sett vitsippor idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0