Tanken var ju god

Imorse tänkte jag att jag hade så mycket energi och att jag skulle gå ut och gå plus försöka jogga lite när jag kom hem. Men sen när jag väl kom hem så tänkte jag att, det gör inget om jag somnar i soffan till typ sju för att sedan gå ut och gå. Fast jag somna till 20.20 så, tanken var ju god iaf!

Var i köping i helgen. Johanna och måns hade inflyttningsfest, så var där! De serverade ostbågar, vilket inte var så bra :p jag, sara, louise och linda hade händerna i den skålen tills det var slut i skålen. 
   Mamma och jag tog en promenad på söndagen och jag sa det att jag hade ju gärnat velat vara i köping hela långhelgen istället för här. Men då kom mamma med förslaget att jag kunde följa med hem på lördagen när mamma åker hem. Och det ville jag med! Eftersom jag lovat att vara kattvakt, så frågade jag fisen om hon ville vara kattvakt utbyte mot mat någon dag och jättetack för att hon tog emot mitt erbjudande:)

Och så har jag paxat att vara gudmor åt Saras och Johans lilla molly som kom idag! :) (hund vill jag bara tillägga). Hade det vart en bebis så hade jag inte paxat, då vill jag nog ha en förfrågan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0