Synd om mig

Halv 6 imorse vakna jag och kände mig illamående. Gick upp och kräktes samt spruta det från det andra hållet. Vad kan detta då vara? Jag gissar på magsjuka. Fast är ändå lite fundersam eftersom det avtog (tack och lov) elva, tolv idag. Idag har jag ätit/druckit två glas egenpressad apelsinjuice. Verkligen gott! Så har jag druckit vatten.
   Vågar liksom inte äta så mycket. Fisen undra om jag ville följa med ut och dansa ikväll, men så blir det inte.

Alltså, ååh, jag som hade tänkt igår när jag gick och la mig att jag skulle sova så länge jag kunde, sen gå och hämta min cykel hos soffi och därefter gå på stan lite. Jag tyckte att det vore en toppenlördag, men näää...


Kommentarer
Postat av: Louise

<3 skönt att det blev bättre framåt dagen i alla fall! mår du bättre idag?

2011-04-10 @ 11:05:39
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0