Skärtorsdag

Extremt lung dag på jobbet. Tiden har gått så sakta. Tre barn och tre pedagoger. Nått som jag längtar efter på kristina är hur generösa de är med tiden. Halv 4 var det två barn kvar och tre personal. Jag fick gå men då var jag tvungen att ta ut min komptid på 45 min. Och jag ville inte det, utan spara den och gå tidigare på fredag nästa vecka istället om jag kan. Så där satt jag och väntade ut tiden. Bestämde mig för att gå en kvart tidigare, så kvart över 4 skulle jag gå. Kl fyra gick det sista barnet hem. Då fråga jag "jaha vad ska jag göra nu då?" till svar fick jag "du kan gå in och städa lite" Alltså, inte nån negativ ton, men hallå. Det var 10 min kvar och jag skulle plocka upp saker.

Mamma är på väg hit! :D Hon har köpt med sig två kebabpizzor från Intermezzo, godaste kebaben och såser! Vi ska ha massa mys. Funderar på om vi ska göra glassfyllda citroner till efterrätt. Men ändå känner jag att det är nog bättre att vi gör det imorgon. Vi kommer nog somna kl tio :p
   Imorgon ska vi grilla om det är fint väder. Så vi ska köpa en engånsgrill och grilla fläskfilé och göra en sallad och vitlöksbröd :) Men det är ju på kvällen det. På dagen ska vi mata katterna, sen åka till stan och kolla runt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0