Kombo

Igår var jag med Sara hela eftermiddagen och kvällen. Och självklart lilla molly:) Jag gillar molly! 
 Fisen fråga igår om hon fick flytta in till mig pga vissa saker. Men jag ville inte bestämma mig just då. Men idag bestämde jag mig, att hon fick flytta in hos mig, tillfälligt då. Tills hon hittar en egen lägenhet. Tyvärr sa jag nej till älsklingskatten, jag vill inte att hon förstör mina möbler. :( Älskar verkligen den kissen men vill inte ha trasiga saker. Skinnstolarna t.ex. Känns lite jobbigt, men så blev det. 
   Ska åka hem med 17.18 tåget och Fisen flyttar in ikväll redan :) Stackarn, hon kommer få sova i bäddsoffan som gnisslar och har sig, inga rullgardiner eller vanliga gardiner finns i det lilla sovrummet. Kanske har hon nått tygstycke hemma att hänga över så slipper hon få solen rätt i ögonen i morgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0