God morgon

God morgon på er! Klockan är nu 06.30 och jag sitter och väntar på att pelmatic ska ringa mig och placera ut mig någonstans. Jag trodde ju dock att jag skulle vara på kattungen, men nej. Så jag har kvar mina saker där, alltså inneskor, ytterkläder och en matlåda i kylskåpet! De kommer nog bli förvånade när jag inte dyker upp idag, men det är ju inte mitt fel. De har ju inte gjort någon bokning idag..

Jag har inte haft någon lust att blogga på länge nu. Satt vid datorn igår, men stängde av den efter typ 10 min. Orkade inte. Tittade på pinoccio istället :)

Idag är det äntligen fredag och imorgon har jag storstädning på schemat! Min lägenhet är kaos. Bläää på det. Men jag har ju faktiskt bara mig själv att skylla. Tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0