Glad påsk!

Igår var det långfredag och mamma och jag drog och matade katterna. Sen cykla vi till stan, men typ allt var ju stängt, så vi tog en varsin glass och cyklade hem istället. Åt lite mat, sen vidare till Marieberg. Där köpte vi en grön balkong(gräs)matta. Vi förstår inte hur måtten inte kan stämma. Vi räknade ut att vi skulle få skära bort en bit för att det skulle bli för stort, men det blev för litet. Så nånstans i vårt mattetänk blev det visst fel:P Men det är finare nu är förrut iaf, även om den är för liten:p

Köpte bord och stolar till balkongen. Vi gick även in på IKEA och tittare runt. Kom ut med massa saker som gjorde mitt vardagsrum finare. Fattigare men lyckligare ;)

Snart ska mor och jag ta våra cyklar till stan, hon vill in på en speciell skoaffär. Mata katterna därefter och lämna nyckeln till Louise efter det:) Jag följer med mamma till köping idag och åker hem på måndag. Jag älskar långledigt! :D


Före

Efter, inte perfekt med tanke på matten, men mycket bättre!

Nya tavlor och nytt rött i soffan:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Din lilla härmapa, samma utemöbler som oss och mattan vi tänkt köpa och rött tema i vardagsrummet som vi har ;) Haha nej då, riktigt snyggt blev det! :D

2011-04-23 @ 11:20:27
URL: http://aspsara.blogg.se/
Postat av: Jossan

Måste få försvara mig lite och lite av det är sant! haha, möblerna är ju perfekt storlek och det billigaste på marknaden och det röda - japp, det härma jag er ;) och mattan: HAHA jag hann först!

2011-04-23 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0