Converse<3

Var på stan med mor idag. Köpte nya röda converse. Ville först ha vita, men mamma fick mig att tveka och så tog jag röda. Får köpa vita nästa lön ;) Lämnat nyckeln till Louise och bestämde oss för att jag ska bjuda henne på pannbiffar, potatis, brunsås och lingonsylt någon dag.
Var hemma i köping typ 14.45. Då lämna mor av mig och maja. Vi spelade canasta och jag vann storslaget;) Spelade sen dam, där jag förlora.. som jag alltid gör mot henne...

Nu sitter jag hemma och väntar på att E.Wilhelmsson ska höra av sig om vi ska umgås innan hon börjar jobba 23.30. Och jag ska få mat;) Det bästa av allt, är det bara är lördag och jag är lycklig över det:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0