Bra lördagskväll :)

Vakna kl 10 imorse. Eller nej, egentligen vakna jag halv 7. Sen hade jag svårt att somna om. Men lyckades iaf och sov till 10. Åt frukost och tittade på ett vänner avsnitt. Måste lämna tillbaka de till Soffi. Glömmer liksom bort det hela tiden. Är det lika skönt ute imorgon som idag då blir det baskemej en promenad till henne och lämna dem.
   Jag är en segstädare. Har liksom städat hela jäkla dagen. Fattar inte varför jag är så långsam! Började elva och blev klar halv 6. Rensa kylskåpet också. Drog ut spisen och dammsög där bakom. Här jag bor är det bra med att ha lite tur med tvättid. Gick ner kl 11 och tittade om det var någon av de tre tvättrummen som var lediga och det var inte uppbokat hela dagen nån utav dem.  Men jag tog den sämsta av de tre eftersom den hade den närmaste tiden obokad. (onödig info kanske). Syftet var att jag skulle tvätta min pappafilt, den har jag liksom inte tvättat sen.. Aldrig. Tyckte det var dags.
    Så har jag ätit mat och tittat på Big Brother, som drog ut lite på min städtid. Och jaa, helt enkelt, jag är en Segstädare!

På kvällen åkte jag hem till Sophias kompis Evelina, jo Soffi var också där ;) också Malin och Lena. Det blev tacos och mys med Ben & Jerrys. Jag och soffi dela på en burk cooike dough. Jag säger till henne när vi äter:
-Alltså det är inte så mycket kakbitar i den här
S tittar på mig och flinar
-Det är för att jag äter upp dem
   Alltså så verkligen letar hon efter alla kakbitar så jag inte alls fick många:S vänskap?

Efter matmys drog vi iväg på spontanfest. Alla helt nyktra. En klasskompis till dem hade festen, det var en blandning mellan hörande, hörselskadade och döva. Helt nytt för mig. Men kul. Förstod inte allt vad som sades, men det blev bättre och lättare ju längre tiden gick att förstå. Men men, :p De som vi pratade med var iaf trevliga/roliga. 

Nu gör jag ingenting. Vill fan ut och gå, det är skönt ute. Fast det känns ju lite smått galet att göra det eftersom klockan är kvar i ett.



Är det ingen som har samma humor som jag och tyckte att skumtuttsbilden var rolig!?


Kommentarer
Postat av: Louise

hahahaha jag gillade den bilden, men jag skrev inte! :P

2011-04-03 @ 20:38:14
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0