Tvättar

Just nu tvättar jag för första gången ensam i mitt liv. Ingen mamma som står bakom mig och säger hur jag ska göra:p fast, jag hade henne lite i telefonen iaf ;P hahaha. Hoppas jag slipper se några förkrympta kläder bara:P

Gårkvällen var supermysig! Vi åt massor, spelade canasta, det tar lång tid att spela så vi spelade inte klart för vi ville hinna titta på två filmer också innan klockan blev för mycket. De åkte hem vid typ halv 1taget, och stackars kusin skulle börja jobba kl 9 på morgonen. Men jag är mycket glad över att båda kunde och ville komma över iaf :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som att det var en ganska mysig kväll. :)



Och woho till tvättandet! Du är så duktig så. ^^

2010-09-26 @ 16:31:40
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0