Trala la

Ärligt, hade verkligen ingen rubrik idag. För min dag idag har liksom vart som de andra. Jobbat och sen affären. Fast gick till FinFast kontor idag dirket efter jobbet eftersom en tjej hade sagt för två veckor sen att hon skulle beställa hem en ny låskolv eller vad det heter till tvättstugan, eftersom jag inte kan boka nån tid. Kom det nån som hon sa förra veckan? Nej. Sen gick jag dit och två killar jobbade och de började leta på kontoret och hitta min :S Så min fanns ju och min nyckel passade dit. Knas, men nu har jag iaf så jag kan boka tvätttid. Det är ju alltid bra.
  Skönt imorgon börjar kl 11 -16. Lyxigt värre ;) Om det är så typ ofta så kommer  jag nog gilla detta jobb skarpt i fortsättningen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0