Tisdag med jobb

I söndags kväll åkte jag över till Palex, mina rastlöshet tog över och behövde göra nått. Så åkte till henne och spelade plockepin. Hon vann storslaget. sen spelade vi nått frågespel på tsp. För att öva ;) Sen åkte jag hem och tittade på Irene Huss.

Måndags efter jobbet kom Sara och Linda över på besök en stund. De hade vart barnvakt åt saras systerson här i Öret. Så de kom över och kollade på lägenheten. Men de stannande inte längre än en och en halvtimme orsak linda var tvungen att åka hem till sin häst.
  Dessutom fick jag inte min lön igår som jag trodde jag skulle få. Blev inte alls glad, får de pengarna nästa månad. Som tur är har jag pengar kvar sen sommarjobbet och väldigt snälla föräldrar som ställer upp och lånar ut pengar till mig. Yes mamma, lånar, inte få!

Idag är det tisdag och jobbar 10-16. Skönt värre ;)

Dessutom har jag kommit fram till att jag skulle vilja ha två katter. För jag känner ett behov av närhet. Men det är ju så mycket utgifter och jag vill inte att de ska förstöra mina saker. Fast alex sa att det beror ju på hur man uppfostrar dem, och det är ju sant :) hon har två katter hon. jag måste fundera massor mer innan jag bestämmer mig. Först och främst åste jag se efter jag får min lön och betalat hyra och räkningar om jag har råd med katter


Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja skylla ifrån sig kan man ju alltid göra ;P

2010-09-28 @ 16:09:50
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0