Plättar i massor!

Idag jobbade jag typ långt bort. Fast så långt är det väl egentligen inte men det kändes som det när jag hade motvind plus att jag fick kramp i mitt högra innerlår. Inte skönt alls! Men jag kom fram tillsist, anfådd, varm och hög puls så det syndes i ansiktet på mig. Det gör det alltid när jag blir motionsvarm:P Stressade en aning och jag kom fram typ fyra minuter innan jag började.
   Efter jobbet så cykla jag igenom stan, så stannde för att gå in på korthuset och titta efter en hålslagare och kylskåpsmagneter. Har kommit fram till att jag behöver ha en lapp uppe med viktiga tider osv. Men nu siter lappen fast med tejp :/
   Aja, hålslagaren var för dyr, 99 kr, tyckte jag var dyrt. Så jag in på Clas Ohlsson, där hittade jag en för 50 kr billigare;) Me like.
   Var jätte hungrig när jag kom hem, åt ju lunch vid elva sen inget mer under hela dagen :S Men gjorde mig ett lass med plättar och det var jätte gott!  Nu kännre jag mig typ pigg, men för typ en kvar sen var jag jätte trött. Knepigt. Skönt imorgon jobbar jag på ett dagis på min gård, det är härligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0