Pappa fyller år

Veckan har vart tuff, har vart skittrött. Men nu är det äntligen helg och jag är hemma i köping denna helg också. Igår var jag på ett ställe jag inte vill till igen. Vissa barn sa saker till mig som jag både blev arg och ledsen åt, fast jag försökte att inte visa det. Jag ignorerade dem bara. Det västa var ju att fröknarna sa inte ett skit! Jag kommer helt ny, känner inte en enda och fröknarna låter de hålla på. De sa inget till mig om hur jag skulle hantera saken. Tillsist, när det bara var en halvtimme kvar började jag prata teckenspråk med honom. "Va, va, jag förstår inte? säg det igen" Fatta han vad jag sa ? nej, och då blev det självklart inte lika roligt att prata retas med nån som inte pratar ett språk de förstår. Så nej, jag vill inte dit igen.

Idag fyller min pappa år. I torsdags gjorde jag kladdkakemuffins i american cupcakes-formar. Big size med andra ord;) Försökte lägga in en bild i torsdags men det datorn ville inte känna av minneskortet jag stoppade in så det blev ingen bild:S
Just nu står en sockerkata/tårtbotten i ugnen och jag ska göra tårtan sen till pappa kommer hem :), kl 18 slutar han jobbet.
Måste upp på stan och in på phone house och köpa en ny mobilladdare, men har blivit glapp :S Ska till Marie och klippa mig, hoppas jag, om hon svarar nån gång:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0