Matbord idag då?

Efter jobbet så kollade jag på blocket efter ett mörkt matbord till vardagsrummet. Hittade ett men det är för stort för mitt vardagsrum. Men ett bra pris. Vill inte ha ett bord som tar upp halva mitt vardagsrum, det ska ju liksom bli en liten myshörna ju. Sen såg jag ett perfekt bord, fast de sålde de med stolar och ett vitrinskåp för 8500. Ville ju bara ha bordet. Så ringde och fråga om jag kunde få köpa det separat och då sa han att han ville ha 3500 kr för det, orsak nylackerat och inga skavanker. Självklart blev det ingen matbord idag. Men det hade passat riktigt bra där i min hörna. Attans!

Skickade till Emma och fråga om hon ville komma till mig på lördag och sova kvar och det ville hon:D Skickade även till min kusin och fråga om hon vill göra oss sällskap med massa mys, men har inte fått något svar än.

En dag kvar, sen helg. Ska bli så underbart skönt! Är riktigt trött och har turen att jag får sluta kl 15 imorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0