Hittade kylskåpsmagneter

Idag efter jobbet gick jag in på Clas Ohlsson och hittade kylskåpsmagneter som jag letat efter. Nu kan jag sätta upp mina små lappar på kylskåpet med magneter istället för tejp. ;)
  Lånade även en bok på biblioteket. Sen så åkte jag hem och lämna väskan, skriva en liten nota och iväg till affären. Träffade även Soffi i snurrdörren, hon hade köpt chips och godis till en tjejkväll hon skulle på ikväll. Blev lite sugen på chipsen hon bar på, haha hon glömde ju chips kvar här sen igår. Kanske ska äta upp dem? neerå ;D
   Hade ju tjejkväll här igår. Vi skulle bli fem, men blev bara tre. Men det var trevligt ändå :D dock förlora jag i spelen. Men åt chokladkaka, popcorn och kladdkaka som louise bakat ^^ Soffis cykel hade fått punka och jag ville inte att hon skulle gå hem själv så jag följde med och sov kvar där. Myys :K Somna nog ganska fort. Var riktigt trött. Louise kunde inte sova där hon med, hade vart extra mysigt! :D 
   Jag började jobba kl 9, och soffi gick typ vid 8, så jag åt frukost själv hemma hos henne. Men det gick ju det med ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0