Hemma på besök

Kom hem igår från Örebro, eller hem och hem, mitt hem är ju egentligen nu i Öre, men kommer nog inte sluta säga att detta är mitt hem, så jag har nog två hem närmare bestämt. haha.

Idag lördag vakna jag tidigt, av mig själv. Genomförkyld, mindre kul. Titta på en hel del oth avsnitt som mamma spelat in till mig eftersom jag inte kunnat titta nått eftersom jag jobbat. Så åkte vi till stan, fixade batterier till min armbandsklocka och åkte till jysk. Köpte gardiner till vardagsrummet.
Sen bara hem och äta och efter det mot sara för att åka till munktorp och titta på Jompas match. De förlora med 2-0. trisst, men det var spännande!
Hoppas på att Sara inte ska ut ikväll så jag kan få leka med henne och spela TP :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0